31 mars

HallÄ hallÄ allihopa! Glad pÄsk pÄ er hÀrifrÄn Aberdeen. Vi fick turen att ligga till Kaj denna underbara helg. Alltid kul med lite annorlunda dagar ombord imed att ens jobb blir lite enformigt efter ett tag Àven om man Àlskar de :) men Àr alltid kul att fÄ tillbringa lite tid i en stad och fÄ rasta benen lite.

Idag fick vi en jÀtte stor pÄsk brunch som kocken jÀttefint hade förberett till oss idag. Mycket gott!

Sedan tog jag en tur iland och blev nÄgra kronor fattigare men kÀnslan nÀr man fÄr pÄ sig ett par jeans i en helt fantastisk storlek, dÄ mÄste man ju bara köpa! Har alltsÄ förlorat 4 eller sÀger man 8?! klÀdstorlekar och lyckan Àr total! Köpte Àven lite smycken idag :) billigt och annorlunda :) fynda Àven trilogin om Grey för ynka 15 pund... 600 kr hemma haha se dÀr! Vill lÀsa dom pÄ engelska, kÀnns konstigt med vissa ord i boken pÄ svenska haha

Sen sÄg jag nÄgra ombord i stan sÄ vi fika och fortsatte kolla butiker innan vi avnjöt en god middag pÄ en restaurang.

AlltsÄ en vÀldigt fin söndag, skönt att fÄ sluta lite tidigt ibland ;)

Imorgon den 1e april har jag bott i min lÀgenhet i 1 Är, tÀnk 1 Är?! Sjukt! KÀnns knappt som jag varit hemma pÄ hela Äret... Sen den 2e april firar vi att jag fick detta jobbet Àr sugen pÄ att göra nÄgot smaskigt dÄ :D

Ha de underbart!

FrÄn en glad mÀssjÀnta, som de bara sprudlar om ;)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback