13 september

Tomhet. 

Alla dagar Àr likadana ombord men ÀndÄ sÄ kryper de i kroppen varje fredag. Den sÀger Ät ens kropp fortfarande efter snart 1,5 Är jobbandes pÄ en bÄt att de Àr helg. DÄ ska man ta de lugnt haha

Jag skulle kunna ge allt nu för att fĂ„ ligga i en soffa med personen jag tycker om och bara mysa. Fredagsmys pĂ„ hög nivĂ„! Kommer 4 sĂ„dana om 12 dagar! :) 

Fredag och vi ligger till kaj för 3e fredagen i rad, antagligen hela helgen sen jobb pĂ„ mĂ„ndag. Törnen har gĂ„tt jĂ€tte slött! Har man jobb, sĂ„ gĂ„r de sĂ„ mycket fortare. Mitt jobb Ă€r desamma men man ser alla andra i mer rörelse. Mer action, visst alla jobbar Ă€ndĂ„ men de Ă€r nĂ„got speciellt med ankarhantering :) 

Min kvĂ€ll kommer bestĂ„ av att gĂ„ till starbucks som ligger 5 min hĂ€rifrĂ„n och skypa med vĂ€rldens finaste! Det Ă€r nĂ„got speciellt med att fĂ„ se nĂ„gon sĂ„dĂ€r i rörelse. Fortfarande tufft, fortfarande en stor saknad. Men de underlĂ€ttar för stunden! :) 

IgĂ„r var jag iland och köpte mig 2 par nya trĂ€nings skor :) 2 likadana, sĂ„ man kan lĂ€mna ett par pĂ„ bĂ„ten och ta med sig hem de andra. Köpte Ă€ven ett par jĂ€tte hĂ€ftiga converse :) och en lĂ„ng stickad svart kofta, letat som fan efter en sĂ„dan och primark hade rĂ€tt lĂ€ngd och storlek :) 

Ha en fantastisk fredag! 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör din instagram offentlig! :)

2013-10-07 @ 12:52:36
Postat av: Milina Salihodzic

Älskar converse!

2014-02-26 @ 16:37:59
URL: http://milina.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback