31 december

Snart Ă€r de nytt Ă„r, och detta Ă„ret har inprincip varit bĂ„de bra och Ă€ven rockbottom... 

Detta Ă„ret lĂ€rde jag mig va kĂ€rlek va, kĂ€rlek Ă€r att slĂ€ppa in nĂ„gon i sitt hjĂ€rta skapa en speciell plats till just en person och slĂ€ppa in en person för hela sig sjĂ€lv. Jag har helt enkelt kĂ€nt mig naken och blottad pĂ„ ett bra sĂ€tt till att börja med tills allting gick utför. NĂ€r man har adhd sĂ„ vĂ€njer man sig fort och de tar tid att slĂ€ppa allt de man upplevt och    kĂ€nt för en person man har gett en del av sig sjĂ€lv till. Jag vill inget annat Ă€n att ha den hĂ€r personen delaktig i mitt liv, men sen finns de saker som inte gĂ„r att ta sig förbi. SĂ„ man mĂ„ste sakta men sĂ€kert inse att det fungerar inte om de bara Ă€r jag som Ă€r villig till att förĂ€ndras och utvecklas. Men ens första kĂ€rlek kommer alltid vara ens första kĂ€rlek och sĂ„ Ă€r de. Jag sĂ„g hela mitt liv med den hĂ€r personen, men hinderna va för stora tillslut och vi kom aldrig över de. Jag ville inget annat Ă€n att hoppa över dom, fĂ„ kĂ€nslan av att JA VI LYCKADES! 

NĂ€r de nya Ă„ret kommer, sĂ„ lĂ€mnar jag ett Ă„r med mĂ„nga motgĂ„ngar och medgĂ„ngar. Jag har haft bĂ„de underbara mĂ„nader pĂ„ jobb och tuffa men Ă€r sĂ„ tacksam för att fĂ„ arbeta med ett sĂ„dant underbart team framförallt kocken han Ă€r min klippa ombord. Han Ă€r som en familj för mig. 

Även alla mina vĂ€nner som funnits dĂ€r men Ă€ven vĂ€nner som försvunnit att man lĂ€r sig vem sina rĂ€tta vĂ€nner Ă€r. Jag Ă€r ingen lĂ„ngsiktig mĂ€nniska, men vissa personer kommer aldrig fĂ„ möjligheten till förlĂ„telse medans andra finns de möjlighet men om sedan den personen Ă€r lĂ„ngsiktig Ă€r inget jag kan göra nĂ„got Ă„t. 

Min familj (förutom min biologiska mor) har varit de bĂ€sta genom hela Ă„ret. Framförallt min bonusmor har varit min klippa inte bara en mamma Ă€ven min bĂ€sta vĂ€n utan henne hade jag inte klarat vissa scenarion detta Ă„ret och Ă€r oerhört tacksam för att pappa valde just denna person att gifta sig med o spendera resten av livet med. Är evigt tacksam varenda dag för min familj. 

Jag har Ă€ven rest mycket, hade en underbar resa till Thailand detta Ă„ret, alla dagar Ă€r inte perfekta men i sin helhet sĂ„ va den resan minnesvĂ€rd och kommer ligga permanent i mitt hjĂ€rta. Även resor med vĂ€nner, min mormor och morfar och Ă€ven Ă€ntligen fĂ„tt hĂ€lsa pĂ„ min syster i hennes hemstad och till de efterlĂ€ngtade London med bonusmor. En resa vi velat göra lĂ€nge och fick Ă€ntligen göra och trots motgĂ„ngar dĂ€r sĂ„ hade vi de sĂ„ himla trevligt.

IkvĂ€ll ska förhoppningsvis bli en bra kvĂ€ll har man rĂ€tt instĂ€llning sĂ„ blir allting bra anser jag. 

SĂ„ gott nytt Ă„r allesammans! Uppskatta de ni har innan de Ă€r försent. 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh vad fint skrivet man blir ju tĂ„rögd fina mini

2015-01-01 @ 11:15:49

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback