15 juni

Söndag, slappdag. NĂ€ jobbar som vanligt minus lite saker imed de Ă€r söndag. SĂ„ har paus nu, ligger i kojen och garvar Ă„t mig och min fina vĂ€n Louise samtal pĂ„ chatten. Är sĂ„ glad att jag har henne i mitt liv, stor kĂ€rlek i denna vĂ€nskapen. Vi roar varandra pĂ„ ett sĂ„dant sjukt sĂ€tt men sĂ„ Ă€r de nĂ€r man slĂ„r 2 sjuka huvuden ihop dĂ„ blir de helt enkelt sjukt! Hahahaha 

Resten av dagen Ă€r de jobb, inget mer speciellt har hĂ€nt. 

Kommer nog inte hĂ€nda sĂ„ mycket kul den hĂ€r törnen, inget jobb att berĂ€tta om eller nĂ„got. Men ska försöka hĂ„lla er uppdaterade. 

Tankar just nu iallafall Ă€r att jag vill gĂ€rna ha min toalett tillbaka sĂ„ man kan ta en dusch nĂ€r man vill utan att behöva smyga in i en annan hytt. Har en tendens att nĂ€r jag duschat vill jag helst gĂ„ naken lite innan jag klĂ€r pĂ„ mig. Men nu fĂ„r man ju klĂ€ pĂ„ sig direkt. Sen Ă€ven nr 2, Ă€r vĂ€ldigt bekvĂ€m med att ha vant mig vid att oftast endast göra de hemma pĂ„ min toalett eller just hĂ€r. Hahaha to much info kanske? NĂ€ men de Ă€r sĂ€kerligen mĂ„nga som förstĂ„r hur handikappad och bekvĂ€m man Ă€r med vissa situationer... Imed mitt adhd sĂ„ har man ju svĂ„rt för förĂ€ndringar, mest stora. Som de hĂ€r, andra saker vĂ€njer man sig vid ju :) som mitt jobb tex, i början va de ovant med 4 pĂ„ 4 av, man sakna hela tiden hemma livet nĂ€r man kom ombord för man va van med de,sen  nĂ€r man kom hem sĂ„ sakna man jobbet för man va van med de.

I början skrek jag hela tiden av glĂ€dje att fĂ„ Ă„ka till jobb, mĂ„nga ansĂ„g mig vara rĂ€tt koko i huvudet pĂ„ den tiden... Men nu om jag hade mött nĂ„gon som mig för 2 Ă„r sen hade jag gett dom en höger hahahaha 

Man Ă€r ju hĂ€r för att kunna njuta av att vara hemma och ledig sen. Betyder inte att jag ogillar mitt jobb för pĂ„ ett sĂ€tt Ă€r de skönt att kunna fly vardagen för en stund. De betyder bara att jag trivs hemma, eller trivs med allt jag kan göra. 

Kram pÄ er!



 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

đŸ˜˜â€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïž

2014-06-15 @ 14:33:05

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback