24 juni

OjdĂ„, tiden springer ivĂ€g och har helt glömt bort min fina blogg... 

Hela helgen har rusat ivĂ€g, i söndags Ă„kte nĂ„gra stycken frĂ„n bĂ„ten till Pulpit rock hĂ€r i Norge, först Ă„kte vi taxi, sen fĂ€rja dĂ€refter buss. Sen gick vi upp för ett stenigt berg, trodde de skulle vara döden dĂ€r ett tag, fick hĂ„ll i 10 min men annars trodde jag inte att jag va sĂ„ vĂ€ltrĂ€nad som man faktiskt va. Rutten upp skulle ta 2 timmar vi gick pĂ„ 1,25 sĂ„ de gick relativt snabbt :) sen satte vi oss pĂ„ toppen, vi va alltsĂ„ 604 m frĂ„n marken och Ă„t vĂ„r matsĂ€ck och tog massa selfies och utsikts bilder. Blev yr dĂ€r ett tag och vĂ„ga inte ligga utanför med huvudet och ta bilder som vissa andra gjorde hahahaha 

Sen hela vĂ€gen ner igen, vi Ă„kte hĂ€rifrĂ„n kl 9 va hemma runt 18 tiden. Helt slut i rutan. :) men en oförglömlig upplevelse :) 

IgĂ„r Ă„kte vi nĂ„gra stycken till IKEA Ă€ntligen! Handla massa nytt till mĂ€ssen och lite till byssan! Sen köpte jag sjĂ€lv en plĂ€d, kudde och en matta som jag ville smycka min fina hytt med. Lite hemtrevligt ska de vĂ€l Ă€ndĂ„ va :) 

Ha de sĂ„ bra! 

:) 

 









Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback