26 juni

Karma, de slĂ„r till nĂ€r du minst anar de. Jag har alltid varit Ă€rlig och rakryggad (ibland rakryggad) nĂ€r de gĂ€ller vĂ€nner och förvĂ€ntar mig 100% tillbaka. Visst kan Ă€rlighet sĂ„ra, men hellre sĂ„rad av sanningen Ă€n av lögner. 

Ett förlĂ„t kan leda till bĂ„de negativa och positiva saker. Ett förlĂ„t kan menas att tack för att du Ă€r Ă€rlig men vi kan inte Ă„tergĂ„ till de som varit, eller sĂ„ kan ett förlĂ„t menas, vi drar ett strĂ€ck över de hĂ€r och fortsĂ€tter. 

Men nĂ€r mĂ€nniskor inte kan be om ursĂ€kt nĂ€r de finns bevis som sĂ€ger att handlingen du gjort, de finns dĂ€r. Och andra sĂ„g de, och du fortf Ă€r sĂ„ stolt att du inte kan förlĂ„ta för dina snedsteg. SĂ„ Ă€r du en hemsk mĂ€nniska, stolt och fruktansvĂ€rt illojal. Helt enkelt hemsk och ful. 

Även om i en sĂ„dan situation och du bett om förlĂ„telse i efterhand med olika anledningar till varför sĂ„ hade jag endast godtagit din ursĂ€kt men vi hade tyvĂ€rr inte kunnat Ă„tergĂ„ till nĂ„got som vi en gĂ„ng hade. Tillit. 

De hemskaste i de hela nĂ€r nĂ„gon Ă€r skyldig och inte kan erkĂ€nna sina misstag. Är nĂ€r personen med alla medel ska försöka spela oskyldig, försöka fĂ„ andra pĂ„ sin sida och visa att jag Ă€r en fin mĂ€nniska men inuti sĂ„ vet du att du gjort de hĂ€r och Ă€ven personen som du gjort de mot vet de. MĂ€nniskan som blivit pĂ„verkad av de hĂ€r försöker luta sig tillbaka och sluta tĂ€nka pĂ„ att en nĂ€ra vĂ€n, Ă€r illojal. StjĂ€l frĂ„n sin vĂ€n men kan inget annat Ă€n vĂ€nta pĂ„ karman. 

SĂ„ hoppas den kommer mĂ„ngfaldigt till dig. Du förtjĂ€nar inget gott. Och jag fĂ„r lov och vara hatisk, för du fick mig att tvivla pĂ„ alla i min nĂ€rhet. Du fick migoch  inse hur godhjĂ€rtad man Ă€n Ă€r, sĂ„ utnyttjar mĂ€nniskor de Ă€ndĂ„. 

Din jĂ€vel! 






Kommentarer
Postat av: jessica

HÄllet med dig till 1000% babe! TVIII pÄ sÄna msk! Puss

2014-06-26 @ 13:00:37
Postat av: jessica

HÄllet med dig till 1000% babe! TVIII pÄ sÄna msk! Puss

2014-06-26 @ 13:04:16

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback