SmÄ saker....

NĂ€r smĂ„ saker inte betyder ett skit i andras ögon, speciellt inte pĂ„ en dag som igĂ„r... DĂ„ Ă€r dĂ€r ingen kĂ€rlek kvar att hĂ€mta tyvĂ€rr. 

Jag mĂ„ste inse att vissa personer kan inte förstĂ„ min arbets situation gör att smĂ„ saker som ett samtal pĂ„ alla hjĂ€rtans dag Ă€r vĂ€rd mer Ă€n nĂ„got annat för mig hĂ€r ute. Men istĂ€llet blir man bort prioiterad. 

Visst jag hÄller med alla som sÀger att varför ska man just visa kÀrlek pÄ alla hjÀrtans dag de finns mer dagar pÄ Äret. Visst ni har rÀtt, men oftast personer som sÀger sÄhÀr Àr antingen bittra och aldrig fÄtt uppleva de, eller har upplevt de.

Jag Ă€r en hopplös romantiker, jag hade velat uppleva en alla hjĂ€rtans dag med en man som behandlar dig som kvinna. Har planerat kvĂ€llen i minsta detalj, skĂ€mmer bort dig med en middag pĂ„ en resturang vi bĂ„da tycker om, kanske efter de göra nĂ„gon aktivitet typ bowla eller gĂ„ pĂ„ bio, eller Ă„ka skridskor aktiviteten kan ju alltid va innan middagen oxĂ„ haha... Och en stor bukett rosor o tĂ€nda ljus... JAAAA hela kittet! Jag vill uppleva de! 1 gĂ„ng iallafall, 1 gĂ„ng! Sen Ă€r jag nöjd, och hĂ€nder de fler gĂ„nger sĂ„ Ă€r jag superduper tacksam! 

IgĂ„r ville jag bara ha ett samtal. 


Snart hemma, kolla tĂ„g nu. Landar 16 min innan ett tĂ„g kommer, och hoppas hinna med den. Men tvivlar pĂ„ de. FĂ„r nog bĂ„de springa o Ă„ter springa. Hade varit skönt att va hemma innan midnatt :/ men sĂ„ Ă€r de! :) 

Eller nĂ„gon som stod med mitt namn nĂ€r jag kom ut genom  dörrarna vid flygplatsen dĂ€r alla stĂ„r o vĂ€ntar pĂ„ sina respektive... Men de lĂ€r aldrig hĂ€nda för mig, de Ă€r alldeles för mycket begĂ€rt av en hopplös romantiker haha 

Kram pĂ„ er! 






Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback