6 veckor!

Om exakt 6 veckor just den hÀr dagen sÄ gÄr en dröm i uppfyllelse, eller kan man sÀga sÄ? Haha nÀ en belöning vill sÀga till mig sjÀlv, ibland mÄste man belöna sig sjÀlv och ge sig sjÀlv en morot! Jag gör den hÀr grejen för min egen skull för att mÄ bÀttre med mig sjÀlv och Àr nervös hur jag kommer se ut! Haha men lÀngtar! Fast nervös ÀndÄ... Kommer sÀkert vara sÄ paranoid sÄ jag skickar till alla nÀra och kÀra att jag Àlskar dom innan jag sövs ner för jag kommer tro att jag aldrig vaknar igen hahahaa

Idag började jag pĂ„ min första dos av champix som Ă€r ett sluta röka piller, dock ska man röka normalt sĂ„ de gjorde jag idag. Vet inte om de Ă€r vanligt eller mentalt att redan första dagen kĂ€nna att jag rökar bara för att inte för att jag Ă€r sugen.... Jag vĂ€ntade hela 2 1/2 timme idag med att röka, och kĂ€nde inte suget. Annars rökar jag 1 gĂ„ng i timmen. Även pĂ„ 10 kaffet brukar jag röka 3-4 cigaretter i rad till kaffet pĂ„ 30 min idag blev de 1.... Hmmmm.... 

Jag vill de hĂ€r att sluta inför operationen men sen tĂ€nker jag att Ă€ven om jag lyckas sluta nu, och egentligen inte behöver igen kommer jag Ă€ndĂ„ göra de? Men sen tĂ€nker jag oxĂ„ hur mycket pengar jag sparar, fast cigaretter Ă€r inte sĂ„ dyrt taxfree eller ombord köper ju aldrig cigaretter hemma hĂ€nder vĂ€ldigt sĂ€llan. Men kan jag sluta helt sĂ„ ska jag försöka iaf sĂ„lĂ€nge jag slutar inom den tidsramen som Ă€r bestĂ€md iaf sĂ„ Ă€r jag nöjd. 

Vi Ă€r pĂ„vĂ€g till mongstad nu för att lasta, vidare ut pĂ„ jobb. Bra enligt mig, hĂ€nder saker och tiden gĂ„r fortare. Redan imorse vakna jag runt 5 och tĂ€nkte Ă„hhhh 27..... NĂ€ just de 33 dagar kvar.... Hahahahaha 

Ha de sĂ„ bra 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram duktig heja

2015-01-16 @ 10:02:50

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback