13 december, del tvÄ.

Mötet gick bra hos Brandorama, what else? Intervjuer för mig Ă€r bĂ„de nervöst sĂ„ in i helvete, men jag Ă€r rĂ€tt duktig Ă€ndĂ„. Mina knep för en bra intervju vare sig det Ă€r en audition, jobb eller nĂ„got annat. Är att försöka le sĂ„ mycket det gĂ„r till en viss del, charma och skratta lite. Humor helt enkelt, det visar att du Ă€r en lĂ€tt person. Sitter du tyst och inte vet vad du ska sĂ€ga, sĂ„ Ă€r de nog svĂ„rt att kunna lĂ€sa av dig. Jag fĂ„r oftast höra att jag verkar vara en glad och social mĂ€nniska, positivt eller hur? :)

VĂ€dret i Helsingborg idag, Ă€r frukstansvĂ€rt. Regn? Vart Ă€r snön? Även om jag hatar snö, och vintertider. SĂ„ hellre det Ă€n regn..

NÀ om man skulle kura ihop sig i soffan, och kolla nÄgra avsnitt av Sons of anarchy. Jag Àr inte Jax fantast som alla andra, för jag har faktiskt fattat tycke för en karaktÀr som egentligen inte bidrar med sÄ mycket i serien, som mÄnga andra. Men varje gÄng han medför nÄgot sÄ skrattar jag alltid. Gullig karaktÀr, för han försöker va bad boy men verkar vara rÀtt mesig ÀndÄ.





Juice sÄklart! :D

/M



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback