28 december

Mina planer för idag var att inta stan eller vÀla, men vÀdret gör en verkligen trött och seg. SÄ stannar hemma idag, som vanligt.. Inte mycket som hÀnder i min vardag. Det som gör en blogg, hur pass mycket man gör med sitt liv haha! SÄ förlÄt om jag Àr en vÀldigt trÄkig bloggskribent. Försöker uppdatera dÄ det verkligen hÀnder nÄgot haha!

Men imorgon dÄ ska jag Àntligen och dÄ menar jag Àntligen med stora bokstÀver! Klippa mig!!! Har inte rört ett hÄrstrÄ sen i april mÄndag. Men sÄ sletet Àr det faktiskt inte. Enligt en vÀn till mig Àr det bara topparna som Àr lite kluvna och min "sidecut" har verkligen vÀxt en bra bit sen i april dom sÀger ju att hÄret vÀxer 1 cm, per mÄndag. men mitt Àr hÀlften sÄ lÄngt som mitt lÄnga hÄr nu :)

Vet inte om jag ska fÀrga de imorgon eller bara klippa. Jag Àr fett instÀlld pÄ rött, men vÄgar jag? Har jag rÄd och ha det? För rött hÄr krÀvs underhÄllning, inpackningar med röd fÀrg i, inte duscha hÄret sÄ ofta (hade jag kunnat hade jag duschat mitt hÄr varje dag, men dÄ blir det cp) fÀrga iallafall 1 gÄng i mÄnaden. LÄter inte sÄ dyrt, men för mig med det lilla jag har.. Hade lÀtt velat ha frisyr och hÄrfÀrg som nedan..



Hayley Williams inspo, första bilden. Den andra Àr för frisyren skull. Vill behÄlla lÀngden, men vill göra nÄgot Ät min trÄkiga lugg.. Inte klippa upp för mycket, men ÀndÄ fÄ de att se frÀscht ut.

Annars hade jag ju kunnat tÀnka mig ombre stilen, men jag har ju en konstig fÀrg i min utvÀxt, men det Àr ju lÀttare och fÀrga utvÀxt en ett helt hÄr :) Bilder har jag visat innan men kan visa igen :)



Plus att jag ligger inne med vÀrldens ojÀmnaste hÄr nu sen sist jag klippte mig.

SÅ VAD TYCKER NI? :)

 


Kommentarer
Postat av: Amiee Whitney

sv, Oh ja, jag hÄller med, en del saker hon bÀr Àr för mycket, men för det mesta ser hon bra! Oh egentligen? Jag bor i Wales och vÀl, jag tycker svenska hÄrt sÄ jag anvÀnder en översÀttare haha. Ledsen om jag lÄter dumt pÄ nÄgra kommentarer;)

Har du haft en bra jul?

2011-12-29 @ 01:06:31
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback