2 april

Today is the day, har precis orkat ta mig upp ur sÀngen. Ska snart klÀ pÄ mig, och tvÀtta ansiktet. Och sminka mig kan jag likabra skita i dÄ jag inte har nÄgon spegel och de va ett jÀvla projekt att sitta med mobilen.. SÄ blir lite puder i ansiktet och solglasögon resten av resan...

Resan gÄr mot Aberden i Skottland, Äker frÄn Köpenhamn till Amsterdam sen dÀrifrÄn till Aberdeen. Tycker sÄnt hÀr Àr sÄ himla skoj! :)

Det Ànda som mÄste slÀngas nu Àr all mat, eller all mat.. haha, har bara en yoghurt och Àgg jag inte hunnit Àta upp!

VÀskan Àr fÀrdig och datorn ska ocksÄ plockas ner! Den nya kategorin Àr gjord, och skriver nÀr jag kan igen! FÄr se om internet Àr bra pÄ bÄten jag ska till!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback