11 juli

Partiet runt min högra magdel, Ă€r pĂ„ vĂ€ldigt god vĂ€g att gĂ„ över. Visst det gör fortfarande lite ont, men jag har ocksĂ„ ett jobb att sköta. En hĂ€lsa att tĂ€nka pĂ„, och kĂ€nner att ju mer jag rör mig ju mindre ont har jag. Vet inte Ă€nnu vad det Ă€r, eller kunde vara men förhoppningsvis inget allvarligt. Även min tandvĂ€rk och öronsmĂ€rta har försvunnit. Är vĂ€ldigt glad över att kunna jobba normalt igen, stĂ€dade tvĂ€ttstugan igĂ„r, med vĂ€rk i magen, ont i öronen och ont i min tand. Var fullkomligt helt slut efter det, men idag vaska jag D dĂ€ck och C dĂ€ck, och hade fortfarande massvis med energi efterĂ„t. Har Ă€ven fĂ„tt trĂ€nat i 1,5 timme idag, mĂ„ste... FĂ„r panik nĂ€r man vĂ€l har drivet nu, och sĂ„ kan man inte trĂ€na.... KĂ€nns som om man Ă€ter och blir fetare istĂ€llet för att förbrĂ€nna det, Ă€ven om jag inte Ă€ter mycket. Men det Ă€r ju vĂ€ldigt mycket kött och potatis, och det gĂ„r man direkt inte ner i vikt av :P
 
Imorgon Àr vi framme dÀr vi ska slÀppa vÄr FPSO bÄt, och börja ankra fast den. (Om jag fattat rÀtt) det kan ta nÄgra dagar, eller nÄgra veckor. Beror pÄ vÀder. Hoppas det blir sÄ pass bra tajmat att vi kommer precis till Aberdeen dÄ vi ska avmönstra, annars kanske vi Äker pÄ ett jobb igen, och Äker inte hem den 1 augusti. Den hÀr gÄngen vill jag verkligen Äka hem, har mÄnga saker jag ska göra den hÀr ledigheten. Annars hade de ju varit lugnt :)
 
Dags att jobba igen, klockan Àr snart 15.00 hÀr och vi ligger 4 1/2 timme bakom svensk tid=)
 
Ha en bra dag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback