9 juli

ÅH har fĂ„tt se valar Ă€ntligen. Dock frĂ„n vĂ€ldigt lĂ„ng distans men de gör ingenting, jag har fĂ„tt se nu iallafall. Kan man lĂ€ngta tills man fĂ„r se nĂ„gon pĂ„ nĂ€ra hĂ„ll. Kan ju alltid hĂ„lla tummarna att vi fĂ„r ett jobb i Grönland nĂ„gon gĂ„ng, för dĂ€r ska visst finnas massor =)
 
Annars jobbar jag, med vĂ€rldens smĂ€rta i högra nederdelen av min mage. Vettikatten vad de kan va, dĂ„ man Ă€r svinrĂ€dd att de kan vara blindtarmen, men lĂ€ste om de igĂ„r. Visar inga symptomer som "IllamĂ„ende eller feber" sĂ„ kan inte vara det. SĂ„ fĂ„r helt enkelt se hur de urartar sig, kan knappt sitta eller gĂ„, eller jo de kan jag men de gör ju ont. Kan inte skita i att jobba... Är jag inte genomförkyld och hostig, sĂ„ Ă€r de nĂ„got annat. Typiskt blir sĂ„ jĂ€vla ledsen nĂ€r man inte kan jobba fullt ut, för man Ă€r sĂ„ trött och stĂ€ndigt har ont.
 
Rast nu, och har valt att pröva pĂ„ ikvĂ€ll att trĂ€na.. Jag som skulle trĂ€na varje dag, pfft! Kanske ska proppa i sig massa panodil sen trĂ€na? FÖR JAG VILL GÅ NER I VIKT OCH FÅ UPP MIN MOTORIK!
 
Ha en trevlig dag
 

Kommentarer
Postat av: ninah

Bara.för d stÄr om symtom sÄ ska du inte förlita dig pÄ det. Det Àr vÀldigt olika hur man reagerar pÄ sjukdomstillstÄnd.. sÄ du fÄr nog kolla det om det Àr sÄ pass illa.

2012-07-09 @ 16:04:07

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback