15 juni

IgÄr var jag pÄ kurs om service och egenkontroll för arbetet jag jobbar lite grann med hÀr hemma. Intressant, men har ju redan lÀrt mig de hÀr i skolan för 2 Är sen haha

Innan dess hos finaste Mallan och gjorde ve mitt allmÀnt trÄkiga hÄr haha, sÄ nu Àr det superfint igen! Blir alltid nöjd hos henne och kommer ALDRIG byta !!! :)

Sen Ă„kte jag hem till pappa och bonusmor, Ă„t grillat och umgicks med dom.

Idag gick jag upp tidigt (som alla andra dagar haha) vaknar kl 06.00 prick varje dag, men lyckas tack och lov somna om 1-2 timmar igen. Gjorde ve mig, tog cyklen och cykla ner i stan pÄ lite möten och Àrenden. Hann Àven trÀffa min moster och tjöta lite med henne, sen cykla jag mot mormor. PÄvÀgen dit sÄg jag en blomsterbutik och tÀnkte direkt att jag vill ge min mormor och morfar blommor idag. SÄ köpte en fin sommar bukett och gav till dom med ett kort dÀr de stod (Tack för att ni finns) de blev jÀtteglada! <3

Efter de cykla jag mot Robertina, som skÀllde pÄ mina hÀnder sen gjorde hon de jÀttefina. SÄ nu kÀnner man sig kvinnlig och fin igen haha! Hon var jÀtteduktig!

Är fĂ€rdiggjord för en utekvĂ€ll idag, tar med mig vin och min lilla malibu och ska slĂ„ klackarna i taket. Blir en liten utgĂ„ng, börjar 13.00 imorgon och vill vara pĂ„ topp! Ska bli kul att fĂ„ jobba igen, har glömt hĂ€lften men de ska bannemig gĂ„ Ă€ndĂ„ hehe

Ha en underbar fredag för de ska jag ha!



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback