2 juni

Gud bĂ„de mitt psykiska och fysiska skulle behövt en paus just nu, haha! Men snart sĂ„, inte mĂ„nga dagar kvar och de ska bli skönt och komma hem! Även fast jag ÄLSKAR med stora bokstĂ€ver att vara ute sĂ„hĂ€r, sĂ„ Ă€r det Ă€ven lika hĂ€rligt att vara hemma! :)

Dock inte sÄ glad över hemresan, Äker St Johns - Halifax - Heathrow - Köpenhamn! AlltsÄ, Äker runt 21.00 pÄ kvÀllen, Àr inte framme förens 16.55 dagen efter! Haha jag dööör, lÀngsta resan jag nÄgonsin gjort sen man börja lulla runder pÄ sjön! Ska man sova? Eller vÀnta tills man kommit hem? Haha

Även sĂ€krad för Ă€nnu en törn, hĂ€rlig kĂ€nsla de dĂ€r! Kunde inte lĂ„ta bli att fĂ€lla en tĂ„r inför kocken och kapten idag! Lyckorus! Även vĂ€ldigt tacksam!

Avrundningsdags, Àr riktigt trött i huvudet.. Kan inte ens sova "middag" sÄ uppspeedad man Àr över allt som ska göras, dÄligt de dÀr ;)

Ha en trevlig dag!




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback