16 oktober

Om zombies hade existerat pÄ riktigt hade jag nog varit en! Haha!

Var inte lÀtt att gÄ upp imorse Àven om jag gick och la mig hyfsat tidigt (runt 21) kÀnner att all energi börjar sina ivÀg. Men ska fixa 8 dagar till! ;) Sen Àr jag vÀrd mina 4 veckor hihi

Blev glatt överraskad imorse, kom ner och matrosen ombord berÀtta att han hade stÀdat dÀck a, fyllt upp Àven röjt undan. Blev helt paff, men han ville visa sin tacksamhet och den hÀr tacksamheten var oslagbar. Behövde alltsÄ knappt göra nÄgot imorse och kunde vakna till liv med en kopp macciato. Haha! Men bakade lite ocksÄ :)

Har precis Àtit lunch invÀntar gÀnget som ska Àta, sen ska man röja undan för att sedan ta min paus. Kan aldrig sova pÄ mina pauser lÀngre men har inte orken till att trÀna heller... KÀnner mig sÄ sjukt dÄlig! Inte normalt att vara sÄ trött! Anledningen till att jag inte kan sova Àr nog för att jag tar en dos av medicin vid 12 dÄ gÄr ju min hjÀrna upp pÄ högvarv igen och kan inte riktigt slÀppa efter för att vila men har heller inte energin att trÀna.... MÄste ta tag i de hÀr nÀr jag kommer hem, funkar inte att vara sÄhÀr trött...

Sen pÄ kvÀllen Àr man skitpigg! Eller helt utslagen....

8 dagar kvar! Snabba snabba!

Ha de bra !!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback