17 september

Fördelar med att stanna ute sammanlagt 8 veckor, Àr ju fridagarna man samlar pÄ sig. Nya erfarenheter och nya mÀnniskor.

Nackdelarna, haha löjligt de hÀr egentligen. Mina naglar, mitt ansikte, mina fötter och mitt hÄr Àr ju katastrof. Gör du alltid behandlingar varje mÄnad (förutom hÄret) nÀr jag Àr hemma. VÀlbehövligt för fötterna fÄr stryk, ansiktet lever med torr luft. Mina naglar Àr ju en del av mig nu, kÀnner mig mer kvinnlig haha! MÀrks att man Àr tjej va?

Annars rullar livet ombord pÄ, har varit pigg och glad idag. TrÀnat efter 2 dagars uppehÄll och ska snart sova. Imorgon seglar vi mot Aberdeen om de gÄr som de ska gÄ. Ska Àven av nÄgon av dagarna och fÄ tag i medicin, hade bara 45 dagar med mig ut och kommer ju vara ombord sammanlagt 56 dagar. Hoppas bara Skottland har min medicin, förhoppningsvis Àr den vÀl internationell.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback