6 september

Vafan Àr de med mig och shopping? Sitter och Àr ledsen över att vi kanske inte kommer till Aberdeen sÄ jag kan shoppa pÄ new look (som har sÄ jÀvla snygga och billiga klÀder) haha

Checkar lite resor ocksÄ, tÀnkte Äka ner till en vÀn (har inte setts pÄ lÀnge) i Teneriffa och hÀlsa pÄ. Har alltid sagt att har jag pengar sÄ vill jag dit. Har ju knappt kunnat röra mig förut med de lilla jag levde pÄ förr, det rÀckte till mat och rÀkningar typ.

Eller en shopping weekend i London? Även gĂ„ till Madame tussaud men dĂ„ vill jag ju inte Ă„ka sjĂ€lv.

Ayia napa lurar i min hjÀrna ocksÄ men spenderade 3 mÄnader dÀr nere förra Äret, saknar stÀllet absolut men inte min första prioritering. Kan Äka dit nÀsta Är kanske istÀllet. SÀsongen börjar ju ta slut sÄ kanske inte lika roligt dÄ.

Eller sÄ stannar jag hemma, ordnar och donar med hemmet och har en sen inflyttnings fest?

Tankar som vanligt haha

Saknar alla fina hemma, min kudde och min soffa!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback