11 april

AssÄ, jag mÄste bara fÄ skriva av mig att jag har vÀrldens bÀsta crew/arbetskamrater/kollegor! Ingen slÄr vÄran humor, hur skoj vi har och hur vi viker oss av skratt (iallafall jag oftast) pÄ jobbet och mÄnga gÄnger pÄ avmönstringar ocksÄ. Har verkligen hitta rÀtt, rÀtt mÀnniskor, rÀtt stÀmning och allt bara allt! Har alltid nÄgra tÄrar i ögonen de sista dagarna för att de ska bli sÄ trÄkigt att Äka hem men samtidigt som de Àr skönt att vara hemma sÄ kliar de i kroppen att fÄ de dÀr roliga som jag fÄr ombord varje dag.

Speciellt ett stort tack till kocken, du Àr inte bara vÀrldens bÀsta!! Du accepterar mig för den jag Àr och hjÀlper mig bli en sÄ mycket bÀttre mÀssjÀnta och mÀnniska! Har utvecklas sÄ oerhört mycket pÄ bara nÄgra törnar och Àr sÄ djupt tacksam. Har arbetat med andra trevliga kockar innan ocksÄ men den hÀr kocken vi kompletterar varandra helt enkelt.

Även resten av besĂ€ttningen ni Ă€r kungar!

Nu vÀntar förhoppningsvis 4 veckors ledigt, ska till Teneriffa pÄ söndag, sen har jag annat spÀnnande pÄ gÄng.

Brorsan hĂ€mtar mig pĂ„ knutpunkten, fin bror de dĂ€r :) sen Ă€ta mormors Ă€ckligt goda soppa :) LÄNGTAT!

Ha de sÄ bra!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback