12 februari

PMS hÀxan Àr ombord nu, fy vad humöret sviktar. Vill bara grÀva ner mig, tills Thailand! LÀngtar sÄ jag spricker efter att fÄ sola, bada, Àta gott och bara existera. Koppla av och finna ett inre lugn.

Vi kommer bli försenade hem, bĂ„ten ska visst pĂ„ ett nytt jobb i Finland sĂ„ bĂ„ten ska segla till UmeĂ„ en snabbis för att se om den Ă€r is duglig (om jag har förstĂ„tt rĂ€tt) och bege sig mot Östersjön för Ă€ventyr. Hade varit skoj och ta del av de men nĂ€ jag vill hellre hem! Det betyder att vi kommer passera sundet och göra ett skiftbyte i Köpenhamn, inget flyg hem bara tĂ„g vilket Ă€r super skönt pĂ„ ett sĂ€tt Ă€ven om man alltid Ă€lskar att samlas allihopa pĂ„ flygplatsen och kĂ€nna hur alla slappnar av inför hemresan!

SÄ förhoppningsvis Àr jag hemma i kÀra trÄkiga Helsingborg pÄ torsdag eftermiddag men ingenting Àr klart Ànnu i och med att vi jobbar för fullt med att sÀtta fast en rigg och mÄste bli klara hÀr först innan vi seglar. Tar 1 dag och 20 timmar till Köpenhamn (500 mil)

Är ganska sĂ„ klar med all avmönstrings stĂ€d vilket Ă€r skönt, har bara mitt lilla pentry och hytt att stĂ€da sen Ă€r man redo för hemfĂ€rd!

Ha de sÄ bra sÄlÀnge!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback