14 mars

Hela denna "ledighet" har varit helt konstig. Först en 3 veckors resa, sen sitta och vĂ€nta pĂ„ att fĂ„ mönstra pĂ„ senare Ă€n vad de var planerat. Veta att mitt Ă€lskade lilla team Ă€r dĂ€r ute, utan mig. Saknar mitt jobb, saknar allihop. Är trött pĂ„ att vara hemma, och har ju bara varit hemma sen i mĂ„ndags.. Första dagen hemma var tilltalande, sov pĂ„ soffan. Nu kĂ€nns de meningslöst, vill bara jobba.
 
Saknar Thailand, sÄ jag nÀstan spricker av Ängest. Trivdes verkligen dÀr nere, ut i fingertopparna. Ville inte lÀmna Koh Chang, grÀt floder de sista kvÀllarna. Hela resan dÀr nere, sÄ tÀnkte jag inte pÄ samma sÀtt som jag gör hÀr hemma. Livet kÀndes sÄ mycket enklare, man kunde bara vara. Men samtidigt sÄ i slutÀnden att bara vara blir nog ocksÄ trÄkigt i lÀngden. Men fler Thailandsresor ska de deifinitivt bli :)
 
Är ocksĂ„ fĂ€rdiglĂ€st med triologin om Christian Grey & Ana, och ja.. Vad ska man sĂ€ga? 1an blev man bara förbannad över, 2an var definitivt bĂ€st och 3an var bara lĂ„ngtrĂ„kig. Men visst, författaren har vĂ„gat skriva nĂ„got mĂ„nga inte kunnat. SĂ„ Ă€r ganska imponerad.
 
De roligaste var ÀndÄ att pÄ mina flygbiljetter bÄde till och frÄn thailand stod de ms ana mihalek, haha sÄ man har blivit pÄmind hela tiden att "du mÄste lÀsa böckerna" haha försökte sÄ lÀnge jag kunde, haha
 
Aja, ska klÀ pÄ mig och bege mig till mormor snart.
 
Ha de sÄ bra
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback