23 mars

Det här med att vara sjöman, har sina nackdelar ibland. Man måste visst lära sig olika saker tex. att sova rätt, för rullar de så baaaaaaam så kan du hivas rätt ut ur kojen! Det gjorde den här damen inatt... Och de har hänt förr med mindre skador men inatt slog jag faktiskt mitt huvud ganska hårt och fick en stor bula. Nu är jag bara öm tack och lov... Jag ligger ju typ alltid i fosterställning, men man ska visst ligga som ett kryss. De är stabilast för att ej trilla över haha så inatt fick den här damen lägga sig i soffan i tv mässen :) sov jätte gott där också :)

Annars rullar de på som vanligt, älskar mitt jobb. Är lycklig här :)

Ha de så bra


Kommentarer
Postat av: Nettan

Skönt att höra kram

2013-03-23 @ 13:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback