17 juni

DÃ¥ är kocken iväg för 1 1/2 dag, och jag är faktiskt inte nervös ännu. Visst har de varit svÃ¥rt att somna pÃ¥ kvällarna (dÃ¥ jag försöker att sluta med mina insomnings tabletter har de varit extra svÃ¥rt) haha 

Men nu kör vi, jag kan ju de här. Och blir de misstag och fel sÃ¥ är de sÃ¥. Man lär ju dig av sina misstag även om jag anser att man kanske inte alltid har tid att göra sÃ¥ mÃ¥nga, hemma och laga till sig själv är en helt annorlunda sak. Nu ska man göra 16 man nöjda. SÃ¥ ja, självkänslan mÃ¥ste upp upp! 

Vi hörs :) 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ung problem mitt finaste hjärtA fixar du

2014-06-17 @ 21:22:56
Postat av: Anonym

Ung problem mitt finaste hjärtA fixar du

2014-06-17 @ 21:23:03
Postat av: Jeanette

Fixar du finaste di mitt hjärta

2014-06-17 @ 21:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback