18 juni

Grattis till bÄde Sanne och Kocken idag! 2 fina mÀnniskor som fyller Är samtidigt, inte illa :D

AssĂ„, jag va vĂ€l lite nervös inför frukosten imorse. MĂ„dde vĂ€l lite dĂ„ligt över att jag inte gjorde nĂ„gon varm mat som typ Ă€ggröra eller nĂ„got sĂ„nt. Men vĂ„gar inte ge mig pĂ„ de stora stekbordet. 

Vattnet koka nĂ€r jag skulle ha i Ă€ggen men sluta nĂ€r jag la i dom sĂ„ blev dunder nervös att de inte skulle bli bra (kokar bara hĂ„rdkokta hemma) haha men de verkar inte varit nĂ„got fel dĂ€r. 

Efter frukosten förbaka jag pajen, sen slĂ€ngde jag ihop en sockerkaka med chokladbitar i. 

Lunchen blev lyckad, va faktiskt inte nervös dĂ„ provianten kom mitt i allt sĂ„ hann inte tĂ€nka haha orka att vi hade bestĂ€mt kl 14.00 och dom kom halv 12, kan bli lite irriterad pĂ„ sĂ„nt. Mitt i lunchen. 

SĂ„ nu ska jag ta en vĂ€lförtjĂ€nt paus innan jag ska förbereda en hytt för en gĂ€st, och fortsĂ€tta med dagen. 

Ha de sĂ„ bra! 





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback